zondag 7 april 2013

Blog pauze...

Cecile waarom blog je bijna niet meer? Tja hoewel het leven er voor mij eerst uitzag als; bloggen, koffie drinken, dansen, en karate. Is er toch wat veranderd. Ik heb besloten minder te bloggen!

Niet omdat ik het schrijven beu ben, in tegendeel zelfs. Ik heb een tijd geleden al besloten om een boek te schrijven. Over de periode dat mijn vader ziek was, zijn dood, en de tijd daarna. Ik ben daarmee al een heel eind op weg. Ik hoop het dan ook snel af te kunnen schrijven.

Wel heb ik geleerd dat het schrijven van een boek ontzettend veel energy kost. Mede door dat ik een echt 'Pietje precies' ben. Ik schrijf het boek op basis van mijn eigen waarheid, waardoor ik alles herbeleef. Dit kost ontzettend veel energy, en een hoop tranen.

Heb in dat er wel voor over? Ja, ik heb dat er zeker voor over! En ik hoop binnenkort te kunnen meedelen dat mijn boek af is ;) natuurlijk blijf ik zo nu en dan bloggen over alles wat mij bezig houdt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten